Гарантія та повернення

На всю продукцію американського бренду Evenflo® діє офіційна гарантія.
Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Закону України N 1023-XII «Про захист прав споживачів». http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до сервісного центру за телефоном +38 097 199 69 55.

При зверненні в сервісного центру покупець повинен пред'явити:
- оригінал заповненого гарантійного талона або його електронну копію;
- документ, що підтверджує оплату товару (накладна, чек).
Покупець зобов'язаний перевірити комплектність і відсутність дефектів у товарі при покупці (отриманні).

Повернення товару належної якості

Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 днів. Щоб оформити повернення товару, покупець повинен пред'явити продавцю паспорт, чек і товар в упаковці.
Повернення товару можливе, якщо:
• товар справний, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, збережені споживчі властивості товару;
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і маркування.
При відмові покупця від товару продавець повинен повернути суму, сплачену покупцем відповідно до чеку (накладної), за винятком витрат продавця на доставку від покупця повернутого товару, не пізніше ніж через 7 днів з дати пред'явлення покупцем відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором вимагати:
- безоплатного усунення недоліків;
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу).
При цьому відносно технічно складних і дорогих товарів ці вимоги покупця підлягають задоволенню в разі виявлення істотних недоліків.
Покупець замість пред'явлення вимог, зазначених вище, має право відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок покупець повинен повернути товар з недоліками.
Гарантійний ремонт поширюється виключно на дефекти нового товару, пов'язані з недоліком матеріалу або виробничим браком, і обмежуються за нашим вибором усуненням таких дефектів товару або заміною товару.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зролено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- відсутній документ, що підтверджує оплату товару (накладна, чек).